Sekvenční šestistupňová převodovka schopná řadit za 60 milisekund pomáhá k akceleraci na stovku za 3,35 sekundy, propracovaná aerodynamika zase k dosažení rychlosti 335 km/h. I díky drobným změnám umí karoserie Ferrari 599 GTO generovat při rychlosti 193 km/h přítlak 144 kg. Karbon-keramické brzdy zas pomáhají se zpomalením ze 100 km/h na 32,5 metru. V interiéru najdete spoustu karbonu, aby se hmotnost udržela v mezích. I tak ale tohle Ferrari váží 1605 kg, protože zákazníci si ho například bez klimatizace představit neumí. Řidič má také k dispozici ovladač nastavení stabilizačního systému a kontroly trakce a také nastavení elektromagnetického podvozku. Ještě nevíme, kolik bude Ferrari 599 GTO stát. Stejně nám to ale může být jedno, protože Ferrari si bude zákazníky pečlivě vybírat. A, pokud víme, my na jejich seznamu vážených zákazníků nefigurujeme.